sâmbătă, 19 octombrie 2013

I still got memories ;)

Recent a avut loc ZEN, iar acest eveniment ne-a adunat din nou împreună. Deoarece am prezentat şi altor colegi de ai noştri care este ideea proiectului nostru şi ce strategii am adoptat pentru a ne atinge toate scopurile. Astfel ZEN a răscolit în noi amintiri frumoase. Ne-a trezit zâmbete şi regrete.
 Zâmbetele au fost datorită faptului că am trecut în revistă momentele în care munca de proiect devenise o plăcere: şedinţele şi nenumăratele “to do” lists erau gimnastica noatră de dimieaţă, filmările care ajungeau să fie adevărate piese de teatru şi efecte cinematografice şi lista poate continua. Partea mai puţin plăcută este că ni s-a cam făcut dor de peisajul şi aerul montan, de dansurile pe terasă, de cumpărăturile la Penny, de mesele luate împreună şi de încă foarte multe lucruri.

Ne-am bucurat că am reuşit ca stagiul nostru de la Borşa să aibă drept rezultat o şcoală de toamnă în care elevii de la “Alecu Russo” să conştientizeze că imaginea internetului este alcătuită din lumini şi umbre. Până la finalul proiectului sperăm ca aceşti elevi să demonstreze că scopul nostru a devenit realitate! Staţi aproape pentru alte detalii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu