sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Dupa munca si rasplata...

        Cu mici intarzieri si cuprinsi de  febra BAC-ului suntem inca la datorie. Munca noastra continua si dupa informarile la clasa, dar noi nu consideram acest lucru ca fiind un efort  ci mai de graba un mod de relaxare, facem ceea ce ne place, ajutam copii de toate varstele si inclusiv adulti sa realizeze pericolele ce se ascund in fastuoasa lume a internetului. Asa ca va intreb : R U Connected? (Esti conectat? ) Eu una sunt conectata acum intr-o retea de prieteni ( si anume echipa de proiect) cu scopuri comune.

          Reteaua de  prieteni, colegi de echipa, la care m-am conectat a avut acum cateva saptamani de realizat inca un lucru pentru buna functionare a  proiectului si anume: informarile la clasa. Ca o concluzie a saptamanii incarcate de care am avut parte atunci, pot spune cu mandrie si siguranta ca totul a iesit foarte bine. Echipa noastra are acum doi membri noi, dornici sa  spuna mai departe ceea ce noi am spus la scoala de vara. Cei doi s-au descurcat de minune si au transmis tot ceea ce era de transmis.

           Am observat ca munca noastra incepe sa dea roade cand am citit impresiile elevilor, majoritatea erau pozitive si elevii intelesesera ceea ce noi am vrut sa transmitem, ba chiar si-au exprimat dorinta de a face parte din echipa noastra .
     
       


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu