duminică, 2 februarie 2014

R U Connected ?

Hmm... Au fost asa de multe lucruri pe care le-am experimentat si le-am trait in acest proiect incat sincer nu stiu de unde sa incep. Cred ca esential este faptul ca am reusit sa fim o echipa puternica, care nu lasa pe nimeni sa cada , ce sustine pe oricine , oricum si prin orice mijloace.
Oamenii cu care pot spune clar si raspicat ca am format o ECHIPA, sunt niste persoane speciale, cu atat de multe calitati incat nici nu pot enumera, dar totusi am sa incerc: prietenosi, iubitori, amuzanti, dornici de munca, seriosi (cand vine vorba de treaba) si multe altele.
Mi-am facut prieteni noi cu care am sa mentin intotdeauna legatura si pe care nu ii voi uita niciodata.
Pentru mine, R U Connected a insemnat mai mult decat un job. A insemnat distractie, munca si placere. Pe care, bucuros as dori sa o retraiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu