duminică, 2 februarie 2014

Despre R U connected?

Ce pot spune?O experienta interesanta,formativa si eficienta.Prin acest proiect am realizat multe lucruri;aici nu vrobesc doar de ceea ce am impartasit celorlalti, ci si  despre ceea ce am experimentat eu.
Am cunoscut tineri capabili,amuzanti si plini de viata.Ca in orice grup,au existat anumite abateri,dar important este faptul ca am trecut cu bine peste ele.
Proiectul mi-a oferit sansa sa lucrez in fosta mea scoala,ceea ce mi-a placut enorm.Acum am fost pusa in rolul unui tutore,nu mai eram eleva timida si zapacita din a doua banca.Cred ca m-am descurcat,deoarece tot ceea ce am facut cu elevii a fost facut din placere si dorinta de a-i invata ceva bun pentru ei.Mi-as fi dorit  sa fi avut si eu parte de astfel de momente de formare atunci cand eram in scoala,prin clasa aV-a sau...Dar, din fericire,am recuperat acum;prin intermediul acestui proiect:informatii despre tot ceea ce inseamna Internetul,cum trebuie folosit si ce pericolele ascunde.
In concluzie,proiectul a fost eficient pentru mine.
Multumesc tututor acelora care au contribuit la realizarea lui:Elena Eigel,Toma Ungureanu,tutorii si ceilalti!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu