duminică, 2 februarie 2014

R U Connected? Simply, YES!

R U Connected- o initiativa ce mi-a placut atat de mult si in care am muncit si m-am dedicat cu mintea si inima. Aveam deja experienta in astfel de proiecte, dar niciodata nu m-as fi gandit ca voi invata atat de multe aici. Inca de la prima intrunire am vazut niste persoane pline de idei bune, de sclipiri. Dar , avea sa treaca ceva timp pana cand ne vom cunoaste destul de bine. Primul stagiu, la Borsa, ne-a dat prilejul sa gasim lucruri in comun , sa colaboram, sa contribuim la activitati, primii pasi catre o echipa adevarata. Dar, urcand muntele nostru, ne-am dat seama ca acei parteneri de echipa , incetul cu incetul, imi deveneau prieteni.
Cu fiecare activitate pe care o realizam, deveneam din ce in ce mai implicat si legat de acest proiect. Dar, in acelasi timp, o data cu activitatile la clase si scolile de vara si iarna, trebuia sa fiu din ce in ce mai responsabil.. Si, asta am facut !! Elevii invatau, le placeau si, de foarte multe ori primeam laude din partea participantilor, dar, de asemenea, si din partea antrenoarei.
Cu ajutorul colegilor, imbinam utilul cu placutul si totul ni se parea atat de simplu... de aceea am reusit in acest urcus, pentru ca am fost si vom fi o echipa adevarata!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu