sâmbătă, 1 februarie 2014

Stagiu final

Si acum, iata-ne: stagiul final, Piatra Neamt, un inceput de vacanta de neuitat.

 Ne gandeam inca de pe atunci la ce aveam de facut...
 Toate acele fete zambitoare imi erau cunoscute, dar unele imi pareau un pic , cum sa spun, retinute... Se vedeau in ochii lor acele idei, acele sclipiri ce voiau sa iasa afara.

In aceste cateva zile, cat suntem aici, acele persoane au norocul sa faca parte dintr-o echipa adevarata si sa ni se alature in aceasta "numaratoare finala".
Deja observ implicarea lor, ajutorul lor, munca ce o depun ca totul sa iasa foarte bine si  imi dau seama cat de bine se pot descurca in aceste situatii. Aici, avem intotdeauna ocazia sa lucram in echipa, fie in munca, fie in distractie,muzica, chiar si la bucatarie( unde, de asemenea, ne delectam cu fiecare fel de mancare facut de mine si colegii mei).



Imi pare atat de bine ca sunt aici, alaturi de niste persoane minunate, persoane cu care am multe lucruri in comun. Ma pot mandri cu acest lucru, cu acesti prieteni, cu aceasta echipa!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu