sâmbătă, 1 februarie 2014

Ce inseamna R U Connected? pentru mine

Pai...si acum imi aduc aminte cum a inceput proiectul "R U Connected?" si nu credeam ca ma voi implica asa de mult pentru a-mi iesi totul bine. In acest proiect mi-am cu adevarat munca de tutor , am invatat sa-mi gestionez timpul si cu acest prilej m-am maturizat deoarece am vazut cu e sa ai un serviciu...sa cunosc oameni si chiar sa imi dau seama cat de multe pot face si in cea ce priveste peer education (sincer la inceput nu am stiut cu ce se ocupa insa pe parcusrs am aflat) a fost e experienta foarte frumoasa deoarece am invatat sa invatam pe altii pe intelesul fiecaruia...chiar daca am avut si unele neintelegeri am trecut peste si am continuat sa lucram pentru ca totul sa iasa foarte bine.Acest proiect mi-a deschis multe cai pentru a vedeam mai bine viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu